Ви є тут

Моделювання маркетингової діяльності

Побігун, С. А. Моделювання маркетингової діяльності : робоча програма, метод. вказ. до вивчення дисц. та контр. роботи для магістрів заочної форми навчання спец. "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" / С. А. Побігун, Н. А. Даляк. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2019. - 16 с.

Методичні вказівки призначені для набуття знань щодо основних концепції та підходів у сфері моделювання господарських процесів. Складені відповідно до робочої програми дисципліни "Моделювання маркетингової діяльності". Призначено для підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою "Маркетингова діагностика та управлінський консалтинг в підприємництві" спеціальності "Підприємництво, торгівля і біржова діяльність" освітньо-кваліфікаційного рівня магістр.

Читати online

IFNTUNG 2014. All rights reserved