Перевозова, І. В. Маркетингові дослідження : методичні вказівки до виконання курсового проекту для студентів спец. 076 "Підприємництво, торгівля, біржова діяльність" денної і заочної форм навчання / І. В. Перевозова, Н. Б. Юрченко. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2018. - 54 с.
Методичні вказівки складено відповідно до робочої програми дисципліни «Маркетингові дослідження». Містять вимоги до змісту та оформлення курсових проектів, методику їх виконання та зразки використання окремих інструментів маркетингових досліджень. Призначені для виконання курсових проектів студентами, що навчаються за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля і біржова діяльність» освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр.
IFNTUNG 2014. All rights reserved