Романишин, Ю. Л. Інформаційний маркетинг : методичні вказівки для вивчення дисципліни / Ю. Л. Романишин, О. В. Лаба. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2016. - 42 с.
Методичні вказівки містять короткий огляд теоретичного матеріалу, завдання для підготовки до практичних занять, самостійної та індивідуальної роботи, виконання контрольної роботи; перелік питань для контролю та атестації знань студентів; рекомендовані джерела інформації з дисципліни «Інформаційний маркетинг». Розроблені відповідно до робочої програми навчальної дисципліни та навчального плану підготовки студентів IV курсу денної та заочної форм навчання. Призначені для підготовки бакалаврів за спеціальністю 029 – «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа, спеціалізація «Документознавство та інформаційна діяльність».
IFNTUNG 2014. All rights reserved