Малинка, О. Я. Бренд-менеджмент : навч. посіб. / О. Я. Малинка, А. О. Устенко. - Івано-Франківськ : Фоліант, 2013. - 293 с.
Навчальний посібник розроблений відповідно до типової робочої програми з курсу „Бренд-менеджмент” для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня „спеціаліст” усіх спеціальностей з менеджменту та маркетингу. Посібник розкриває теоретичні і практичні аспекти управління брендами в діяльності споживчих і промислових підприємств. Складається з трьох розділів: перший розділ розглядає методологічні основи створення бренду, у другому подано особливості управління брендом, третій розділ пропонує методику оцінки ефективності управління брендом. Містить базову термінологію з бренд-менеджменту, маркетингові ситуації та аналітичні вправи, творчі завдання, тематичні кросворди, цікаві факти з брендингу.
IFNTUNG 2014. All rights reserved